lördag 22 januari 2011

FORMEX - WHO FOUND OTTO

Favoritmontern på mässan - WHO FOUND OTTO
Vintage som de letat fram på världens alla loppmarknader och bakgårdsförsäljningar.


Är det någon som behöver ett ungerskt gammalt apotek - så säg bara till ;-)
Ljuvliga indiska dörrblad - tror de kostade runt 3500:-

 ca 2000:-för ett par



  Ovanligt vacker - "Järnsäng" i plåt - 6000:-
Tyvärr var den redan såld...


Gammalt järnfönster ca 1500:-


Karusellhäst 15000:- (verkar vara åtråvärda för fler än mig :-)

Trehjuling med patina! 2500:-

Den här ser jag framför mig i vår trädgård - men inte maken ;-) ca 6000:-

Hör bara av er om ni blev sugna på något ;-)

hjortgarden@gmail.com

Fler rapporter kommer med liknande vintageinspirerade föremål.
Det var nog den bästa Formex mässan på länge - vi har hitta mängder med nya härliga leverantörer:-)




5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jösses så fint! Jag tyckte om precis allt du visade, vilken fin mässa det måste ha varit iår.
Trevlig helg
Kramar
AnnaMaria

fialka012 sa...

To se mi líbí...

Anci sa...

Men vad mycket fint det var där !!!

Kram
Anci

Katta sa...

Jättefina mässbilder hos dej. Men jag skulle nog få panik av alla nyfikna om jag var Maria M snygg monter förståss när Lulu varit i farten. Kram Katta

CJ sa...

Åh så mycket fint!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails